به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان)، عرفان مرادی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی متعهد به پاسخگویی، رفع مشکل واجابت درخواست قانونی شهروندان هستند گفت: حضور در سامانه ارتباط مردم ودولت فرصت مغتنمی برای تحقق این امر است.
مدیرکل راه وشهرسازی کردستان در سال جاری تا کنون دردو نوبت از طریق سامد، مستقر در استانداری پاسخگوی تماس گیرندگان از همه نقاط استان بوده است.
در نوبت اخیر که روز سه شنبه انجام شد، ۳۰ نفر از شهروندان کردستانی در تماس با ۱۱۱ یا همان سامانه سامد سوالات ودرخواست خود را به طور مستقیم با مدیر کل راه وشهرسازی در میان گذاشته وپاسخ دریافت کردند.